من از اول ده ماهگی دارم میدم
ینی پلو و خورشت خودمونو بدیم؟؟
من از ۸ماهگی میدم تست حساسیت ادویم گرفتم دیگه خیالم راحته
دختر من هیچی نمیخورد مجبور شدم غذا ی سفره بدم بهش حالا هم میگه خودم باید بردارم ریخت و پاش میکنه ولی از هیچی بهتره دیگه
منم نمک کم میریزم و فقط زرد چوبه میزنم به غذا دیگه هیچ ادویه ای نمیزنم
من تقریبا از اوایل ۱۰ ماهگی دادم
از ۸ ماهگی من میدم
یکسالگی
من دارم میدم غذای سفره رو ولی با روغن کم و بدون یسری ادویه
از اخر ده ماهگی دکتر دخترم گفتن میتونه همه چی بخوره ادویه و چاشنی یکی یکی اضافه بشه
من از ۶ماهگی دادم فقط فلفل سیاه نمیکردم داخل غذامون حالا مهمونی هم میرفتم بهش از اون غذا ک درست کردن هم میدادم
من پسرم خیلی واسه غذای سفره ذوق داشت دکترش گفت بهش بده
از اول غذای سفره دادم ب 3تا بچه هام
من از اول هشت میدم بیشتر غذا ما رو دوست دارد
من از هشت ماهگی شروع کردم
من از 6ماهگی به بعد
۱۱ ماهگی ب بعد
یکسال
پسر من یازده ماه و نیمه
دکتر گفت میتونم شروع کنم غذای سفره رو ولی با نمک و ادویه و شکر خیلی کم
دکتر به من گفت از ده ماهکی به بعد
دکتر بمن گف زیر ۱سال نمیشه ولی بااین وضعیت از شروع ۹ دیگ غذا سفره میدم
دختر منم دیگه بیشتر غذای خودمونو دوست داره یعنی غذا های بافت دار. منم قبل اینکه به خورشت نمک بزنم براش میدارم با پلو خودمون میدم بهش
اصلش ۱سالگی بعضیا از ۱۰ماهگی اینا میدم
من از ۱۰دادم ولی فلفل و ادویه نمیریختم
منم غذای سفره میدم غذایی که مخصوص خودش براش درست میکنم نمی خوره دوست نداره
۷ ماهگی
من از هشت ماهگی میدم
۶
با نظر پزشک از ۴هم میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.