۳ پاسخ

برا من همیشه ۱ هفته عقبه با اینکه همچیزش عالیع

وقتی رشد کم باشه اینطوری میزنن
بخور همه چیزی مخصوصا پروتئین

وزن و همه چیزش خوبه عزیزم

سوال های مرتبط

مامان شاهان مامان شاهان هفته سی‌ویکم بارداری