آبجیا واکسن دوماهگی زدم زیر بغل داماش 37/4هست تب حساب میشه

۲ پاسخ

بله ی کوچولو تب داره

شروع تبه.

سوال های مرتبط

مامان زندگی مامان زندگی ۱۶ ماهگی
مامان رونیا♥️ مامان رونیا♥️ ۱۶ ماهگی