۸ پاسخ

منم هنوز حالت تهو ندارم

منم وسطای ۹شروع شد
تا ۱۳_۱۴فک کنم

عزیزم شما بیست روز پیش تایپک گذاشتی سقط کردی دور از جون الان بارداریت ادامه پیدا کرده چیشده
ساک بارداریت دفورمه بود الان درست شده عزیزم وضعیتم مشابه تو عه

آره دارم

من من

برا من از پایان هشت هفته شروع شد تا ۱۴ یا ۱۵ هفته مردممممم زنده شدم

برا من از ۹شروع شد علایم هام

من ک فعلا اصن تهوع ندارم

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان Joje🐣🩵 مامان Joje🐣🩵 هفته سی‌وهشتم بارداری