خب این ماهم نشد این سومین ماه اقدامه🙁🥺🚶‍♀️

۱۱ پاسخ

سلام عزیزم من میخام یه گروه تو روبیکا بزنم اگه مایلی آیدی بده لینک بفرستم

نگزان مباش من ۲ سال اقدام داشتم تقریبا

منم سه ماهه اقدامم نه اقدام منظم😒 پریودم این ماه قاطی شده اصلا نمیدونم چه روزی باید منتظر حضور گران قدرش باشم😂🤦🏻‍♀️ همیشه 25 هر ماه بود این سری نمیدونم کی هست خدا کنه زودتر مامان بشیم 🤗

منم تو سومین ماه گرفت عزیزم توکلت بر خدا باشه

سه ماه که چیزی نیست نگران نباش استرس هم نداشته باش

۳ ماه که چیزی نیست تا ۱ سال طبیعیه به بعد پیگیری کن

من که هفت سالههه

عهی خاهر از ما یکسالو شش ماهه ک نشده🥺💔الانم پنج روزتاخیر

ما که سه سالیم عزیزم
سه ماه که چیزی نیس انشاالله بزودی مامان بشی

منم توی سومین ماه هستم

پریود شدی

سوال های مرتبط

مامان چشم انتظار نی‌نی هاش🐣🐣🐣🐣 مامان چشم انتظار نی‌نی هاش🐣🐣🐣🐣 قصد بارداری
Zahra Zahra قصد بارداری
مامان مهراد و تودلی مامان مهراد و تودلی هفته بیست‌وسوم بارداری
Donya🍓❣️ Donya🍓❣️ قصد بارداری
مامان دخملی🩷 مامان دخملی🩷 هفته سی‌وسوم بارداری
پروا پروا قصد بارداری