بشه ی من یه دخمل نازه خیلی حس خوبی دارم

۳ پاسخ

بچه اولته ؟خداحفظش کنه

مبارکه عزیزم انشاالله به سلامتی بغلش بگیری

خدا حفظش کنه گل دخترتونو زیر سایه پدرو مادر بزرگ بشه

سوال های مرتبط

مامان 💙🐣👶 مامان 💙🐣👶 هفته بیست‌وچهارم بارداری