شیرخشک نان بهتره یا اپتامیل؟؟کدوم چرب تره؟

۳ پاسخ

نان یبوست میاره ولی من آپتامیل پرونترا میدم وزن دهیش عالی هست

اپامین مث شیر مادره

ترکیبات یکیه اما فک کنم نان خوشمزه تره

سوال های مرتبط

مامان مرسانا و آوینا مامان مرسانا و آوینا ۱۰ ماهگی
مامان ملـورین🐚🧚🏻‍♀️ مامان ملـورین🐚🧚🏻‍♀️ ۵ ماهگی