خانما۱۸ هفته و ۲ روز؛ وزن ۲۱۶ گرم خوبه؟

۸ پاسخ

برامن 236 بود خیلی کمه انگار خیلی نگران وزنشم😶‍🌫️😪

به تاریخ خودت یا سونو؟؟

مال منم ۲۰۹

شما نی نیتون پسره؟ صربان قلبش رو چند بود روزای اول

عشقم خوبه نگران نباش وزن اصلی از ۲۰ و خوردی هفته به بعد مهمه

برای من ۱۷هفته و چهار روز ۲۲۰بود

اره برامنم همین قدر بود

عالیه

سوال های مرتبط

مامان دخملی  💓🎀 مامان دخملی 💓🎀 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان امیرعباس مامان امیرعباس هفته سی‌ودوم بارداری
مامان دلوین مامان دلوین روزهای ابتدایی تولد
مامان امیرعباس مامان امیرعباس هفته سی‌ودوم بارداری
مامان یاشار❤️ مامان یاشار❤️ هفته نوزدهم بارداری
مامان نخود فرنگی🫛🩷 مامان نخود فرنگی🫛🩷 ۲ ماهگی
مامان نیهان طلا🩷🎀 مامان نیهان طلا🩷🎀 ۹ ماهگی
مامان 🎂🍁𝕣ꪮꫝꪖꪑ مامان 🎂🍁𝕣ꪮꫝꪖꪑ ۷ ماهگی