تب نوزاد چندباشه نرمال هست

۲ پاسخ

تا 38خوبه ولی برا پسرم 34 بود یهو می اومد 36 قطره استامینوفن بهش دادم خوب شد

۳۶ که دمای طبیعی. ۳۷ میگیم تب خفیف ۳۷ ب بالا برای نوزاد ینی زنگ خطر

سوال های مرتبط

مامان دلوین مامان دلوین ۹ ماهگی
مامان الوین مامان الوین ۳ ماهگی
مامان فندق کوچولو مامان فندق کوچولو ۴ ماهگی
مامان رضا کوچولو😍🥰 مامان رضا کوچولو😍🥰 ۷ ماهگی