۲ پاسخ

37/5 شروع تبه

۳۷ تب نیست ولی شروع تبه یعنی باید مراقب باشی بالاتر نره...کلا دمای بدن بچه ها ۳۶/۳ ۳۶/۵ باید باشه فکرکنم

سوال های مرتبط

مامان دلوین مامان دلوین ۹ ماهگی