۴ پاسخ

شربت شما هم سفید نیست شفاف

ازیترمایسین ۲۰۰ روزی ۲/۵ سی سی میدم

اره منم دادم برای چرک گلو خبلی خوبه فقط یکخورده بی اشتهاشون میکنه

اره من دادم

سوال های مرتبط

مامان 👩‍👩‍👧‍👦 مامان 👩‍👩‍👧‍👦 ۸ ماهگی
مامان ماهلین مامان ماهلین ۱۰ ماهگی
مامان دیاکو🩵 مامان دیاکو🩵 ۱۴ ماهگی