شربت نئوتادین براچیه ؟؟؟

۶ پاسخ

من هرموقع سرمابخورم بعدش تبدیل میشه به حساسیت .. قرصشو میخورم برا سرفه های خشک حساسیتی .. فوری خوب میکنه

حساسیت

بیتشر برای حساسیت هست و خاب اورم هست

ابریزش بینی و حساسیت

فکر کنم برای سرفه باشه .

سرماخوردگی وحساسیت

سوال های مرتبط

مامان زندگیم مامان زندگیم ۲ سالگی
مامان باقلوا مامان باقلوا ۱ سالگی
مامان دور دونه مامان دور دونه ۱۶ ماهگی
مامان سبحان مامان سبحان ۱۱ ماهگی
مامان ماهان/ سبحان مامان ماهان/ سبحان ۱۴ ماهگی
مامان دوتا عسلچه👶🏻👧🏼 مامان دوتا عسلچه👶🏻👧🏼 ۱ سالگی
مامان پسری🩵👼🏻 مامان پسری🩵👼🏻 ۱۳ ماهگی
مامان شهرزاد مامان شهرزاد قصد بارداری
مامان آرسام کوچولو 💙 مامان آرسام کوچولو 💙 ۱۱ ماهگی
مامان نیکان و نفس👶 مامان نیکان و نفس👶 ۱ سالگی