سلام مامانا شربت نئوتادین برای چیه؟؟؟؟

۷ پاسخ

آبریزیش بینی . و واقعا خیلی شربت خوبیههه

ابریزش بینی
علایم سرماخوردگی
حساسیت

آبریزش بینی

برای حساسیته عزیزم

شربت ایبو پروفن براچیع؟

حساسیت هست

آب ریزش

سوال های مرتبط

مامان ماهان/ سبحان مامان ماهان/ سبحان ۱۴ ماهگی
مامان امید مامان امید ۱ سالگی
مامان دوتا عسلچه👶🏻👧🏼 مامان دوتا عسلچه👶🏻👧🏼 ۱ سالگی
مامان ابوالفضل😘 مامان ابوالفضل😘 ۱ سالگی
مامان limo🍋 مامان limo🍋 ۱ سالگی
مامان دوتا فندوق مامان دوتا فندوق ۱۷ ماهگی
مامان سبحان مامان سبحان ۱۱ ماهگی