خانوما شربت نئوتادین خوبه برای سرماخوردگی پسرم؟؟

۵ پاسخ

برای سرفه و خس خس عالیه

اره منم الان پسرم سرما خورده دکتر بهش داد خیلی خوبه

اره من الان دارم میدم مال آبریزش بینیه . هر ۸ ساعت ۲ سی سی میدم

من به دخترم دادم خیلی خوبه زود بچه رو جمع میکنه

ببین دکتر برای من یه دارو نوشت عالی ولی ۱ تومن

تصویر

سوال های مرتبط

مامان دوتا عسلچه👶🏻👧🏼 مامان دوتا عسلچه👶🏻👧🏼 ۱ سالگی
مامان ابوالفضل😘 مامان ابوالفضل😘 ۱ سالگی
مامان شهرزاد مامان شهرزاد قصد بارداری
مامان ماهان/ سبحان مامان ماهان/ سبحان ۱۴ ماهگی
مامان پسری🩵👼🏻 مامان پسری🩵👼🏻 ۱۳ ماهگی
مامان آرسام کوچولو 💙 مامان آرسام کوچولو 💙 ۱۱ ماهگی