مامانا شربت نئوتادین برا چی خوبه؟

۵ پاسخ

برای، سرفه

من هر ۱۲ ساعت میدم یکیش برا صرفه بچم صرفه میکنه یکی برا الرژی یکیش برا اینکه شبا تو خواب انگار خلط دارهنفس ب سختی میکشه برا اون میدم چون لوزه داره

حساسیت

حساسیت و ابریزش

حساسیت و آبریزش بینی

سوال های مرتبط

مامان امید مامان امید ۱ سالگی
مامان آرسام کوچولو 💙 مامان آرسام کوچولو 💙 ۱۱ ماهگی
مامان نیلای مامان نیلای ۱۳ ماهگی
مامان دوتا فندوق مامان دوتا فندوق ۱۷ ماهگی