خسته شدم دیگه.این رفلاکس تا کی ادامه داره

۳ پاسخ

بعضیا تا وقتی که غذا شروع کنن
بعضیا هم تا یک تا دوسالگی

بچه از دهن و بینیش شیر میاره بالا ینی رفلاکس داره؟؟

خدا لعنتش کنه این رفلاکسو😢😢😢

سوال های مرتبط

مامان محمدحسین💙 مامان محمدحسین💙 ۵ ماهگی
مامان نریمان مامان نریمان ۱ ماهگی
مامان دنیز🩷🌊 مامان دنیز🩷🌊 ۸ ماهگی
مامان فاطمه مامان فاطمه ۳ ماهگی
مامان رائین مامان رائین ۳ ماهگی
مامان مهوا مامان مهوا ۳ ماهگی