رفلاکس تا کی ادامه داره ؟؟ 😭😭😭

۴ پاسخ

تا دو ماه اول طبیعیه

تا زمانی که برسه به غذا خوردن، ۶ ماهگی

الهی...فلا هس گلم تحملش کم ریفلاکسو

تا ۶ ماهگی معمولا

سوال های مرتبط

مامان محمدحسین💙 مامان محمدحسین💙 ۵ ماهگی
مامان دنیز🩷🌊 مامان دنیز🩷🌊 ۸ ماهگی
مامان فاطمه مامان فاطمه ۳ ماهگی
مامان رائین مامان رائین ۳ ماهگی
مامان مهوا مامان مهوا ۳ ماهگی