این رفلاکس لعنتی تا کی ادامه داره

۳ پاسخ

من شبا از ترس خفگی خواب ندارم همش انگار زبونم لال میخاد خفه بشه یه سرفه های مثل چیزی پریده گلوش میکنه. من حتی دیگه میترسم شیر بدم

اکثرا تا ۳/۴ ماهگی

متاسفانه خیلی سخته برا پسر من تا 6 ماهگی داشت رفلاکس شدید ایشاله ک برا شما اینجوری نباشه

سوال های مرتبط

مامان رائین مامان رائین ۳ ماهگی
مامان آیهان🩵💙🧿🧿 مامان آیهان🩵💙🧿🧿 ۳ ماهگی
مامان محمدحسین💙 مامان محمدحسین💙 ۵ ماهگی
مامان نریمان مامان نریمان ۱ ماهگی
مامان دنیز🩷🌊 مامان دنیز🩷🌊 ۸ ماهگی