این رفلاکس لعنتی تاکی ادامه داره؟

۵ پاسخ

تا دوماه سه ماه همینه به حرف من گوش بده خیلی بچت آرومتر میشه هم خودت
اگه شیر خودتو میدی که هیچی اما اگه شیر خشک میدی سعی کن شیرشو تو شیشه تکون ندی حباب داشته باشه و هوا تو شکمش بره زیادم تند تند بهش شیر نده بعد هردفعه شیر دادن بچه ت چه آروق بزنه چه نزنه حالت نیمه نشسته بخوابونش همکف و صاف نخوابون مثل اینکه مثلا خودت غذا بخوری فورا دراز بکشی ترش میکنی
اونم انسانه همینکارو انجام بده بعدش در طول روز دوبار ماساژش بده با روغن زیتون یا روغن مخصوص بچه اول روشکمش رو دستت بخوابون پشتشو قشنگ آروم بمال حسابی بعدش برشگردون شکمشو بمال
بعدش کلا دستشو پاهاشو بمال گاهی اوقات فقط رفلاکس نیست بچه ها بدنشون خسته میشه انقدر حالت دراز کش هستن کوفته میشه بدنشون حالا امتحان کن ببین چقدر آروم بشه

بستگی به مرافبت و مراعات تو داره
خواهر سوهره من بچش نزدیک دو سالشع همچنلن باهاشه

براي هركس فرق داره پسر من تا ٨ ماهگي رفلاكس داشت

منم دخترم رفلاکس داره زیر سرش باید بلند باشه ک شیر برنگرده بالا بیاره

خواهر تازه اول راهی😓

سوال های مرتبط

مامان محمدمعین مامان محمدمعین ۱۰ ماهگی
مامان شاهدخت مامان شاهدخت ۱۱ ماهگی
مامان اقا حسن مامان اقا حسن ۱ ماهگی
مامان ماهد💙🩵 مامان ماهد💙🩵 ۴ ماهگی