۲ پاسخ

درمان داره شیر کم دادن
مثلا 60 تا میخای بدی تو دوساعت
هر یه ساعت 30 تا بده دگ بالا نمیاره

خوش شانس باشی تا ۶ ماهگی
و‌گرنع یکسال تا ۵ سالگی هم طول میکشه...

سوال های مرتبط

مامان رائین مامان رائین ۳ ماهگی
مامان آیهان🩵💙🧿🧿 مامان آیهان🩵💙🧿🧿 ۳ ماهگی
مامان آرنیک👶🏼🤎 مامان آرنیک👶🏼🤎 ۸ ماهگی