این رفلاکس لعنتی تا کی ادامه داره😭

۶ پاسخ

عذاب میکشه بچم موقع شیر خوردن🥲🥲

تا ۳. ۳ونیم

دختر من غذاخور که شد خوب شد

خدااااا میداند خواهر من ک واااااقعا بخاطر رفلاکس بچه ام ناراحتم

علائمش چیه

اخ نگووو که دلم پره

سوال های مرتبط

مامان رائین مامان رائین ۳ ماهگی
مامان آیهان🩵💙🧿🧿 مامان آیهان🩵💙🧿🧿 ۳ ماهگی
مامان محمدحسین💙 مامان محمدحسین💙 ۵ ماهگی
مامان نریمان مامان نریمان ۱ ماهگی
مامان دنیز🩷🌊 مامان دنیز🩷🌊 ۸ ماهگی
مامان فاطمه مامان فاطمه ۳ ماهگی