باید غذا خور بشن تا بهتر بشه
اصلا علائم رفلاکس چیه؟
فقط شیر بالا میارن یا علائم دیگهای هم داره؟
دکتربه من گفت تا۶ گاهی همتا۱سالگی😭
میگن سه چهار ماهگی اوجشه ولی در کل غذا خور که بشن بهتر میشن یعنی ۶ ماهگی بعضی ها هم دکتر بخاطر رفلاکس شدید زودتر کمکمی شو شروع میکنه
بوس به کلتون حتما عضو بشین😅
کلی ایده ماهگرد دارم برا تازه مامان ها کلی ایده تولد دندونی چالش عکس فقط کافیه توی کانال روبیکا عضو بشین شما هم میتونین عکس کوچولوهارو بفرستین تا برای مامان های دیگه ایده بشه آیدی کانال داخل عکس هست
اگه عضو شدی قلب بزار بدونم خواهری منم به حمایت شما نیاز دارم🥹❌❌آیدی کانال داخل عکس❌❌
#شیرخشک#عکاسی#سینهمادر#کولیک#پوشک#نوزاد#رفلاکس#ماهگرد#
یه سوال
رفلاکس بدتره یا کولیک
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.