خانوما رفلاکس تا کی ادامه داره؟

۲ پاسخ

دکتر نویان میگفت بعضیا تا شیش ماه هست😔

لعنت بر رفلاکس😫😫😫

سوال های مرتبط

مامان محمدحسین💙 مامان محمدحسین💙 ۵ ماهگی
مامان نریمان مامان نریمان ۱ ماهگی
مامان دنیز🩷🌊 مامان دنیز🩷🌊 ۸ ماهگی
مامان فاطمه مامان فاطمه ۳ ماهگی
مامان رائین مامان رائین ۳ ماهگی
مامان مهوا مامان مهوا ۳ ماهگی