خانما ادویه برا بچه چطوره؟

۳ پاسخ

مشکلی نداره عزیزم فقط چیزای تند نخور من همه چی میخورم هندوانه کم میخورم چون نفخ داره لوبیا ایناهم قشنگ خیس میخوره میپزه میخورم رژیم غذایی ندارم بچمم وزنش خوبه سالمه

یعنی کلا غذای بدون ادویه بخورم؟

بدی بخوره؟
ادویه برای بچه اصلا خوب نیست

سوال های مرتبط

مامان یاس 🌷🌸 مامان یاس 🌷🌸 ۲ ماهگی
مامان بَبیش👶🏻 مامان بَبیش👶🏻 ۷ ماهگی
مامان 🩵فرهام مامان 🩵فرهام ۹ ماهگی