۴ پاسخ

مایعات بخور
چای نخور یا خیلی کم رنگ بخور چون آب بدن و دفع میکنه
اتاق و تاریک کن سعی کن چشماتو ببندی
یکم پاهاتو بالا تر از سطح بدنت بزار
یه استامینوفن هم بخور

مایعات خیلی زیاد بخور واقعا تاثیر زیادی داره

اگه فشار و قندت بالا نیست سردرد طبیعیه میتونی از استامینوفن ساده استفاده کنی
دکتر به من اینو گفت

فشارت رو بگیر .اگه تاری دید هم داری برو بیمارستان

سوال های مرتبط

مامان نیها💕نلا💕 مامان نیها💕نلا💕 روزهای ابتدایی تولد