ب وقت لاک زدن عشقم برای مامان بچش😂😍
بارداری

تصویر
۹ پاسخ

به نظرم لاک نزن چون بوی لاک و اون گاز و مواد شیمیایی خیلی خطرناکه

خوب کاری می‌کنی
من دیروز از دکترم پرسیدم گفت هیچ مشکلی ندارد میتونی بزنی

سلام عزیزم
خوبین
میشه بپرسم لکه های روی دست همسرتون از اول بود؟
یا به وجود اومد؟

به چه خاطر این لکه ها بوجود میاد

کاش نمیزدی همون بوی لاک هم خوب نیس
ببخشید قصد فضولی ندارم ولی شوهرتون کبدش حسابی داغونه ک دستاش اینطور شده ؟

اخی عزیزم پایدار باشین

آخییی 🥹😍

انشالله همیشه درکنار هم دیگه از زندگی لذت ببرید 🤲

لاک مشکلی نداره عزیزم تو بارداری؟ من قبلش همیشه میزدم از وقتی فهمیدم باردارم نمیزنم اصلا

ای خدااااا🥺🥺

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان محمد امین مامان محمد امین روزهای ابتدایی تولد
مامان کیانمهر👼 مامان کیانمهر👼 ۲ ماهگی
مامان ستین🧿❤️ مامان ستین🧿❤️ روزهای ابتدایی تولد
مامان کیانمهر👼 مامان کیانمهر👼 ۲ ماهگی
مامان آلاء مامان آلاء ۱ ماهگی
مامان هدیه خدا🌱💗 مامان هدیه خدا🌱💗 هفته هفدهم بارداری