خانوما لاک زدن ناخن خطر یا ضرری داره برای جنین

۸ پاسخ

بله ولی خیلیا استفاده میکنن.من ترجیح میدم نزنم وآرایش هم نکنم

والا من دیدم خیلیا میزنن ولی من میترسم و تاحالا نزدم

لاک خیلی ضررر داره

لاک معمولی بوی خیلی تندی داره من که سر درد میشم کلن باردارم نبودم اذیت میشدم ،ولی از اونجایی که خودمم ناخونکارم کلی مشتری داشتم باردار بودن و با اینکه دکترم گفت موردی نداره کاشت ناخن ولی ناخن هامو ریمو کردم فعلن تا ماهای بالاتر بعد دوباره برا خودم انجام میدم

من لاک معمولی میزنم پنجره رو باز میکنم بخاطر بوش میگن مضره

میتونی بزنی عزیزم باید تو فضا باز باشی بوش اذیتت کنه برا بچه مشکلی پیش نمیاد

من ازاونجا که بدشانسم میترسم بزنم حتی کرم نمیزنم

خیلیا میزنن ولی من نمی‌زنم ولش

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان ویهان💙🩵 👶🏻 مامان ویهان💙🩵 👶🏻 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان ماهان مامان ماهان ۶ ماهگی
مامان تو دلی مامان تو دلی هفته سیزدهم بارداری
مامان شازده پسر 😍 مامان شازده پسر 😍 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان 🌼🌻🌻🌼 مامان 🌼🌻🌻🌼 هفته سی‌ام بارداری
مامان ماهی‌کوچک 🩷🪼 مامان ماهی‌کوچک 🩷🪼 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان شهیاد وشیدا مامان شهیاد وشیدا روزهای ابتدایی تولد
مامان مامان مروارید مامان مامان مروارید ۵ ماهگی