لاک ناخن میزنین ؟ میشه استفاده کرد ؟ ضرر داره ؟

۵ پاسخ

من که از اول بارداری همیشه ناخنام لاک داره و نشنیدم کسی بگه نباید بزنی یا ضرر داره

همه مضر هست و در اروپا اصلا انجام نمیدن چون موادی که در لاک و ژل ها و.... همه سرطان زا و عامل ناباروری هست. چیزی که اونطرف منسوخ شده اینجا با اشتیاق دنبالشن 🫠

من لاک میزنم
به پام میزنم

من کاشت انجام میدم فقط از دکترم پرسیدم گفت باید باژل انجام بدی چون پودر بوی زیادی داره ضرره

اره کاشت هم میگن سه ماه اول خوب نیست بعدش اشکال نداره اما باز میگن نزنی بهتره
لاک هم که کلا فک نمیکنم مشکلی باشه

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان فندوق هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان جوجی اِلارا🐣🩷 مامان جوجی اِلارا🐣🩷 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان دختر نازم💕🌸 مامان دختر نازم💕🌸 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان الارا مامان الارا ۸ ماهگی
مامان مهرسا مامان مهرسا ۲ ماهگی
مامان ماهلین مامان ماهلین ۶ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی ۱ ماهگی
مامان ✨🤱🩵 مامان ✨🤱🩵 ۳ ماهگی