خانما امپول ریه چه ضرری برای جنین داره ؟

۱ پاسخ

خودم یه دونه از اون نوزدا بودم سال ۸۲ دنیا اومدم مامانمم آمپول ریه زدن زایمانش افتاد جلو سه چهار هفته ۳۵ یا ۳۴ هفته دنیا اومدم مامانم خورده بود جایی درد داشت دو‌ روز سه روز نگهش داشتن آمپول زدن بهش بعد سزارین کردن هیچیمم نبود خداروشکر الانم ماشاالله مثل کرگدنم صحیح و سالم🤣🤣🤣

سوال های مرتبط

مامان یسری مامان یسری هفته بیست‌وهشتم بارداری