خودم یه دونه از اون نوزدا بودم سال ۸۲ دنیا اومدم مامانمم آمپول ریه زدن زایمانش افتاد جلو سه چهار هفته ۳۵ یا ۳۴ هفته دنیا اومدم مامانم خورده بود جایی درد داشت دو روز سه روز نگهش داشتن آمپول زدن بهش بعد سزارین کردن هیچیمم نبود خداروشکر الانم ماشاالله مثل کرگدنم صحیح و سالم🤣🤣🤣
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.