خوشبحالتون بعدماتواین هفت ماه ی بارعین قبل رابطه نداشتیم یعنی منع رابطه بودم الان لحظه شماری میکنیم حتی برای چنددقیقه 😂😂
رابطه تو بارداری باید با احتیاط باشه و تایمش هم فکر کنم طبیعتا باید کمتر از حالت عادی باشه.... وقتی تاخیری استفاده بشه که بدتر میشه که.... مواظب نی نیت باش
جنین باتاخیر میاد 😂😂😂🤚
دکترم میگفت کلا تاخیری چ اسپری چ کاندوم ضرر داره
کاندوم اوکیه ولی تاخیری ضرر داره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.