استفاده از کاندوم تاخیری چه ضرری برای جنین دارد

۵ پاسخ

خوشبحالتون بعدماتواین هفت ماه ی بارعین قبل رابطه نداشتیم یعنی منع رابطه بودم الان لحظه شماری میکنیم حتی برای چنددقیقه 😂😂

رابطه تو بارداری باید با احتیاط باشه و تایمش هم فکر کنم طبیعتا باید کمتر از حالت عادی باشه.... وقتی تاخیری استفاده بشه که بدتر میشه که.... مواظب نی نیت باش

جنین باتاخیر میاد 😂😂😂🤚

دکترم میگفت کلا تاخیری چ اسپری چ کاندوم ضرر داره

کاندوم اوکیه ولی تاخیری ضرر داره

سوال های مرتبط

مامان عشق دلم(آرتین ) مامان عشق دلم(آرتین ) هفته پانزدهم بارداری
مامان 🌼🌻🌻🌼 مامان 🌼🌻🌻🌼 هفته سی‌ام بارداری
مامان نى نى🐣 مامان نى نى🐣 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان 𝓬𝓱𝓲𝓬𝓴 🐣 مامان 𝓬𝓱𝓲𝓬𝓴 🐣 هفته سی‌ونهم بارداری