خیررررررررر
ن اتفاقا امروز ب احتمال زیاد دکتر من تو مطبش برام انجام میده
چرا ضرر داره در شرایط اضطراری اگه جنین خدای نکرده مشکل داشته باشه دکتر میگه انجام بده
چرا ضرر داره ماه اخر که میخواد دنیا بیاد انجام بدین فقط
من دلم ميخواست كه انجام بدم از دكترم پرسيدم گفت حرارتش خيلي بالاس جنين اذيت ميشه
فکر نکنم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.