سونوگرافی ۳بعدی برای جنین ضرری نداره؟

۶ پاسخ

خیررررررررر

ن اتفاقا امروز ب احتمال زیاد دکتر من تو مطبش برام انجام میده

چرا ضرر داره در شرایط اضطراری اگه جنین خدای نکرده مشکل داشته باشه دکتر میگه انجام بده

چرا ضرر داره ماه اخر که میخواد دنیا بیاد انجام بدین فقط

من دلم ميخواست كه انجام بدم از دكترم پرسيدم گفت حرارتش خيلي بالاس جنين اذيت ميشه

فکر نکنم

سوال های مرتبط

مامان عشق دلم(آرتین ) مامان عشق دلم(آرتین ) هفته پانزدهم بارداری