دست یهو بالا میکشن ب شکمت نخوره فقط
جرئت میخواد با اپی لیدی بزنی😮💨🤣
خودم که تا حالا نزدم به پایین
قدیم نوره میزدم الان ژیلت
ولی دست و پا رو اپی لیدی قشنگ میکشه بیرون
نمیشه که دستت مگه میرسه؟من دیکه جایی رو سراغ ندارم بیرون اپیلاسیون کنن خودم فقط دست و پا و زیر بغل رو میتونم دستم دیگه به بیکنی نمیرسه
دکترم گفت ضرری نداره ...منم همیشه کل بدنم رو انجام میدم
عزیزم من هر ماه انجام میدم پرسیدم دکترم گف هیچ خطری نداره.
همین الانم کل پاهام با موم خودم گذاشتم تمیززززز تمیزززز😂
اره میتونی بری اصلا ضرر نداره
نه من از ماه اول میرم مشکلی نیست
وای میتونی تحمل کنی دردشو😢
وایی دردش من غش میکنم 🤧
نه من از اول انجام دادم
ضررداره😳اشعه داره لیزر
وای درد داره که
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.