۲ پاسخ

من انجام دادم خطر ندارع فقط بیشتر از یکی دوبار تلاش کردن باعث گرم شدن آب دور جنین میشه
من دکترم یبار عکس گرفت خوب نشد دفعه بعد گرفت واضح تر بود
دیگه هم تلاش نکرد گفت اذیت میشه

میگن اصلا نرین؛ واسه جنین خطرناکه🥺

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان فندوق هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان ارتین. کاران مامان ارتین. کاران هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان فسقلیم مامان فسقلیم هفته سی‌ویکم بارداری
مامان نى نى🐣 مامان نى نى🐣 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان نفس😍 مامان نفس😍 روزهای ابتدایی تولد
مامان خدا داد🥹🥰 مامان خدا داد🥹🥰 هفته بیست‌وهفتم بارداری