ازمایش هایه ۳ ماهه دوم هزینش چقدره میشه کی رفته

۸ پاسخ

ازمایش قند بری بهداشت برات رایگان میشه

من ۴ مرحله بود ۵۰۰ توی درمانگاه دادم بعد قندم ک رشد جنین هست توی ۳۰ تا ۳۳.۳۴ هفته

دکترم برام نوشت از هرکی پرسیدم انجام داده

برا رشد جنین مایع دور جنین وقرار گیری جفت

من ۱میلیون دادم قند پانصدم سونو

من دو مرحله ای بود با ادرار 24 ساعته شد 2ونیم

اگه منظورت همون قنده که من با بیمه شد ۳۰۰

انتی ۲ میلیون ازمایش قند ۱ میلیون

سوال های مرتبط

مامان ارتین. کاران مامان ارتین. کاران هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان ریحانه💙کیان مامان ریحانه💙کیان هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان فسقلیم مامان فسقلیم هفته سی‌ام بارداری
مامان دنیز مامان دنیز ۴ ماهگی
مامان ارتین. کاران مامان ارتین. کاران هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان تیام مامان تیام ۵ ماهگی