خانوما اپلاسیون در بارداری ضرری دارد

۶ پاسخ

منم همش اپلاسیون میرفتم ولی بیکینی رو موبر میزدم بازم میرم چون اپلاسیون اخه خیلی بهتره دیرترم درمیاد ولی پوست رو میگن تیره میکنه

دکتربهم گفت نزن همین ک باعث میشه دردت بیاد خودش خوب نیست
منم با ژیلت همش میزنم🥴

برای اون مامانایی که روبیکا نداشتن یا روی گوشیشون نصب نمیشد
❤️ کانال تو تلگرام زدم❤️
دارم لباس‌های نوزادی و کودک واردش، میکنم اگه دنبال یه خرید مقرون به صرفه و راحتی بیا تلگرام
هم کیفیت کارها خوبه
هم ارسال فوری دارم🤗
🩵 ایدی کانال تلگرام   nini_heed_33
🩵 ایدی کانال روبیکا    nini_heed1

بیکینی و شکم رو نزنی بقیه جاها اوکیه

من چون قبلا لیزر رفته و بودم موها نازک و کرکی بود میرم زیاد اذیت نمیشم

منظورت با موم هست؟!بیکینی انجام ندی بهتره

سوال های مرتبط

مامان نویان مامان نویان هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان مِهراد 💙👶 مامان مِهراد 💙👶 ۴ ماهگی
مامان مهدا مامان مهدا هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان هدیه الهی مامان هدیه الهی هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان یسری مامان یسری هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی ۷ ماهگی
مامان ایهان مامان ایهان ۷ ماهگی