منم همش اپلاسیون میرفتم ولی بیکینی رو موبر میزدم بازم میرم چون اپلاسیون اخه خیلی بهتره دیرترم درمیاد ولی پوست رو میگن تیره میکنه
دکتربهم گفت نزن همین ک باعث میشه دردت بیاد خودش خوب نیست
منم با ژیلت همش میزنم🥴
برای اون مامانایی که روبیکا نداشتن یا روی گوشیشون نصب نمیشد
❤️ کانال تو تلگرام زدم❤️
دارم لباسهای نوزادی و کودک واردش، میکنم اگه دنبال یه خرید مقرون به صرفه و راحتی بیا تلگرام
هم کیفیت کارها خوبه
هم ارسال فوری دارم🤗
🩵 ایدی کانال تلگرام nini_heed_33
🩵 ایدی کانال روبیکا nini_heed1
بیکینی و شکم رو نزنی بقیه جاها اوکیه
من چون قبلا لیزر رفته و بودم موها نازک و کرکی بود میرم زیاد اذیت نمیشم
منظورت با موم هست؟!بیکینی انجام ندی بهتره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.