بله مشکل داره ممکنه دچار الودگی و مشکلات پوستی عفونتی بشین و خود دردش هم ممکنه رحم رو دچار انقباض کنه
من ۱۲ ساله انجام میدم بارداری اولم خیلی ریلکس اصلا چیزی حس نمیکردم اما الان آستانه تحملم اومده پایین وقتی انجام میدم اینقدر درد میکشم تازه نی نی هم هی تکون میخوره🤣
نه عالیه من یه بار رفتم انجام دادمم دوباره واسه زایمانم میخوام برم فقط دردش یه خورده بیشتر از حالت قبله
من امروز انجام دادم
نه فقط درد داره😂😂😂
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.