ماما همراه خوبه بگیرم بنظرتون

۱۰ پاسخ

بله .خیلی کمکت میکنه .مخصوصا بارداری اول که شناختیم نداری

کسی ماما خوب میشناسه لاهیجان باشه؟ میخواستم برم بیمارستان میلاد ولی اونجام طبیعی زایمان کنم باید درد رو خودم بکشم.تصمیم گرفتم یه ماماهمراه خوب پیدا کنم برم باهاش دولتی اون کنارم باشه حداقل.هزینه ماما همراه چقدره؟

والا من دوستم ‌گرفته بود گفت انگار پولمو ریختم دور اصلا خوب نبوده

ب نظرم مايه دلگرميه و توصيه هاش توي اون لحظه خيلي ميتونه كمك كنه. حتما بگير. يكي كنارت باشه از جنس خودت ك دركت كنه راهنماييت كنه. تجربه اي نداري كه

نه فقط هزینه اضافیه والاکاری نمیکنن که

عالیع حتما بگیر

عالیه من خودم گرفتم خیلی خوبه

تازه دیرم شده که بخوای بگیری زود بگیر

خیلی خوبه من گرفتم

منم میخوام بگیرم

سوال های مرتبط

مامان آیرا❤️🤩 مامان آیرا❤️🤩 روزهای ابتدایی تولد
مامان مهدیارومهراب مامان مهدیارومهراب ۱۳ ماهگی