نمیشه تو سزارین سوند وصل نکنن😭😭

۱۶ پاسخ

بنظرم سوند قابل تحمله_من از اینکه بعد عمل میان بالای شکممو فشار میدن میترسم و بدم میاد

خیلی بده لامصب عمل ترس نداره اون دارع اه

بگو بعد بی حسی وصل کنن

اصن از استرس اون لحظه نمیفهمی 😂😂

اونموقع نمیفهمی تازه سوند دردی نداره ماساژ بعدش درده

وای سوند بده من فقط سر زایمان اولم می‌گفت درد عیب نداره فقط اینو دربیارید

بعد سزارین چطوری میخوای با شکم پارت بری دستشویی ، از خداتم باشه وصل کنن

سوند خیلی راحته اصلا درد نداره فقط باید شل کنی

مگ میکننننننن😬از هیچی زایمان نترسیدم تا الان هرکی هرچی گفته ولی راجب سوند لامصب چیری نگفتن

مگه سوند وصل میکنن🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️

برا چی وصل میکنن

دردی نداره که من وصل کردن بهم خیلی راحت بود

چرا اصلا درد نداره که احساسش نمیکنی

خیر میشاشی خودن

نه نمیشه
بعضی دکترا میگن نمیخاد اما اکثرا وصل میکنن

مامانم میگه اصلا دردی نداره

سوال های مرتبط

مامان تو دلیم 🧸🤰🏻 مامان تو دلیم 🧸🤰🏻 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان عسلم🤍 مامان عسلم🤍 ۶ ماهگی
مامان پناه کوچولو🎀🧸💖 مامان پناه کوچولو🎀🧸💖 ۱ ماهگی
مامان سلین وپسری💙💐 مامان سلین وپسری💙💐 ۳ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی هفته بیست‌ونهم بارداری