۱۲ پاسخ

یه چیزی خواب آور هم خورد قشنگ تخت تا صبح خوابید😇😇😇

واسه من ک خیلی خوب بود هیچ نترسیدم یعنی ترسناک نبود

😂😂😂😂

خخخخخخ ای تنبل خانم

اگه میشد عالی بود واقعا

من تا حالا دو سه شب بیشتر واسه دسشویی بیدار نشدم😂 از الان به بعدو خدا بخیر بگذرونه

من بعضی موقع ها میگم خب الان دستشویی کنم به خودم اتفاق خاصی نمیوفته میرم بعد میشورم وسایلارو😂

ایییییییی کاش

منم اینجوریم آخ گفتی

نیم ساعت پیش رفتم بازم الآن در حال ترکیدنم🥴🤣

من که از سوند خیلی میترسم

موافقمم.

سوال های مرتبط

مامان دیانا کوچولو🤱🏻🫀 مامان دیانا کوچولو🤱🏻🫀 ۶ ماهگی
مامان ملکا و شاهان مامان ملکا و شاهان ۹ ماهگی
مامان عسلم🤍 مامان عسلم🤍 ۶ ماهگی
مامان پناه کوچولو🎀🧸💖 مامان پناه کوچولو🎀🧸💖 ۱ ماهگی