بستی سنتی ضرر داره برای ماه من؟

۸ پاسخ

تا حالا نشنیدم که بستنی ضرر داره
تا شنیدم گفتن خوبه بستنی

آخه بستنی چی داره که ضرر کنه گل وقت زعفران
دارچین
هویچ
زشک
و زرد چوبه ضرر اونم سه ماه اول

بستنی خوبه ک بخور اگ زیادی شیرینه مراقب باش یجور بخوری قندت اینا بالا نره همیمن

نه خیلی خوبه بستنی در دروان بارداری

کیم بهتره یاقیفی

سنتی اصلا نخور

چون شیری که توش استفاده میشه پاستوریزه نیست بهتره مصرف نشه

نه عزیزم بخور

سوال های مرتبط

مامان فسقلی💙💙💙💙 مامان فسقلی💙💙💙💙 ۲ ماهگی
مامان فندق🩷🫢 مامان فندق🩷🫢 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان کوچولو مامان کوچولو هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان مسیحا اِرمیا مامان مسیحا اِرمیا ۲ ماهگی
مامان nini 👼🩵 مامان nini 👼🩵 ۴ ماهگی
مامان فندوق کوچولو🥹 مامان فندوق کوچولو🥹 هفته هفدهم بارداری
مامان آرتین مامان آرتین هفته یازدهم بارداری
مامان آرنوش مامان آرنوش هفته بیست‌ونهم بارداری