چرا شربت گرمیچر میدم اثر نمیزارع؟

۴ پاسخ

خوب انقدر نده بچه تا چهارماهگی یا بیشتر همینه به دمر بزار رو دستت یواش تکون بده آروم میشه دستت باشه رو شکمش

هر شش ساعتی یه قاشق مرباخوری بده..سعی کن اصلا همزمان شیر بهش ندی حداقل فاصله با شیر نیم ساعت باشه یا نیم ساعت قبل یا بعدش.اما باید همیشه رو تایم شش ساعت بدی تا تاثیرشو بدی

من دکتر سگانوز داد
اونم از دیروز سه بار دادم
بازم بچم قرمز میشه زور میزنه

والا منم دادم فاید نداشت خارجی ام دادم

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی🩷😍🧚 مامان توت فرنگی🩷😍🧚 ۵ ماهگی
مامان دلسا مامان دلسا ۶ ماهگی
مامان اهورا مامان اهورا ۶ ماهگی