شربت گرمیچر اینه؟

تصویر
۶ پاسخ

نمیدونم اما من پسرم فقط این میدادم خیلی خوب بود

خارجی شو بگیر گرون نیست ۱۵۰تومان ایناست

اگر دیدی خورد استفراغش زیاد شد نده چون رفلاکس و تشدید میکنه

این ایرانی ولی بده بخوره

نه این نیس

خارجی بگیر ایرانی بی تاثیره

سوال های مرتبط

مامان مهرداد مامان مهرداد ۶ ماهگی
مامان شایان مامان شایان ۵ ماهگی
مامان جوجوشهریار🩷🐥 مامان جوجوشهریار🩷🐥 ۸ ماهگی
مامان ویهان🐥💙🐣 مامان ویهان🐥💙🐣 ۱۲ ماهگی
مامان رادمان مامان رادمان ۱۲ ماهگی
مامان ❤️nilmah❤️ مامان ❤️nilmah❤️ ۴ ماهگی