اپتامیل یک چه طوره وزن دهی و ایناش

۶ پاسخ

معمولی

معمولیه

منم راضی بودم عزیزم

در کل خوبه ، یه وزن دهی معمولی داره ، برا پسر من که تپل نکرده اما رشدش معمولی و خوبه

اپتامیل عالیه من ب دخترم میدم خداروشکروزنشون خوبه

خداروشکرخوبه من راضیم البته من کنارشیرخودم بهش میدم بنظرم اگه ازاول همون آبتامیل میدادم بهتربودوزن دهیش بهتره

سوال های مرتبط

مامان مام نیل و نویان مامان مام نیل و نویان ۸ ماهگی
مامان معجزه امام حسین مامان معجزه امام حسین ۱۵ ماهگی