تا کی گوشت گاوی نباید داد ؟

۳ پاسخ

کلا چون طبعش سرده هرچی ندی بهتره.
ما یزدیا حتی خودمونم اصلا نمیخوریم.خیلی کم اونم تو چرخکرده.
وگرنه تو خورشت و... اصلا.

تاوقتی که با پروتئین گاوی مشکل داره

بده مشکلی نیس ..حالا بچه های ک پروتئین گاوی حساسن مشکل هس

سوال های مرتبط

مامان ماهان کوچولو مامان ماهان کوچولو ۱ سالگی
مامان ماهان کوچولو مامان ماهان کوچولو ۱ سالگی
مامان ریحانه مامان ریحانه ۲ سالگی