مامانا دخترم ابریزش بینی داره چه قطره ای خوبه؟؟

۴ پاسخ

پلارژین هر ۸ ساعت
هر ۸ ساعت هم قطره سدیم کلراید تو بینیش

اریا دیشب من بردم دکتر... نئوتادین لوراتادین داد

بلارژین ن

پالرژین

سوال های مرتبط