۹ پاسخ

من که خیلی دلم میگیره مخصوصا عصرا .گریه هم میکنم الکی 🤧

تا دلت بخواااد

بله عزیز تنها نیستی😢

من اوایل اینطور بودم منتظریه تلنگر بودم

اره عزیزم مخصوصن منی که راه دورم
استراحتی ام 🥹🥹🥹

بله عزیزم 🙁🥺

منم اینطورم

اره منم خیلی دلم میگره باخاطر تغییرات هورمونیه

آره بابا جدیدا این طوری شدم

سوال های مرتبط

مامان پسرم💚 مامان پسرم💚 هفته سی‌وهشتم بارداری