فردا واکسن ۶ ماهگی دخترمه ایشالا ک اذیت نشه

۹ پاسخ

من امروز زدم عزیزم و الان بالاسرش نشسم بیدار چون تبش هی بالا پایین میشه
اما در کل از ۴ ماهگی که واکسن خیلییی سنگینی بود بهتره

دکتر پسر من گف نیم ساعت قبلش استامینوفن بده خیلی اذیت نشد خداروشکر

ایشالا عزیزم واسش خیر باشه❤️
غذای کمکی شروع کردی؟

انشالله خیره
دختر من ۴ماهگی رو متوجه نشد
ولی ۶ماهگی خیلی اذیت کرد

پسر منم فردا واکسن ۶ ماهگی داره

نه اصلا اذیت نمیشه
قبلش لازم نیست هیچ کاری انجام بدی
همه مراقبت ها بعد واکسنه

ای جان انشالله اذیت نشه آوا جان

بسلامتی و عافیت باشه براش

ایشالله ولی قبل بهش استامینوفن بده

سوال های مرتبط