۳ پاسخ

نه من همچین علائمی ندارم و نداشتم تو ۶ هفته

من امروز درد و کشیدگی داشتم نمیدونم باردارم یا نه برای شما احتمالا برای جاباز کردن جنین

من شبا دارم وقتی صبح بلند میشم خیلی لگن درد دارم ولی اگه طولانی هست یا زیاد برات اتفاق میفته به دکترت بگو

سوال های مرتبط

مامان هدیه امام حسین مامان هدیه امام حسین هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان عسلچی😍😍😘😘 مامان عسلچی😍😍😘😘 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان هامین👩‍👧❤️ مامان هامین👩‍👧❤️ هفته سی‌ودوم بارداری