میتونم نوشابع بخورم

۳ پاسخ

من خیلی دلسترو نوشابه میخوردم تو سن نی نی شما،بعد که کولیک بچه م شروع شد نخوردم‌

ن عزیزم نخوری بهتره نفخ میکنه بچه

من میخورم.

سوال های مرتبط

مامان نورا مامان نورا ۱۱ ماهگی
مامان آیکان مامان آیکان ۱۵ ماهگی
مامان 🎀پرنسا🎀 مامان 🎀پرنسا🎀 ۱۱ ماهگی
مامان جانان مامان جانان ۱۳ ماهگی
مامان علیرضاوارکان مامان علیرضاوارکان ۱۳ ماهگی
مامان آرتا مامان آرتا ۱۴ ماهگی
مامان محیا مامان محیا ۱۳ ماهگی