۸ پاسخ

عزیزمممممم مبارکت باشه ...الان دیدم تاپیکتو

مبارکه بسلامتی وخوشی ان شاءالله
رفتی آزمایش بدی

عزیزم منم دیروز فهمیدم نینیمون دخمله

منم ۳۴هستم دکتره گفت چیز سنگین بلند نکن کار نکن و نزدیکی هم نداشته باش

رعایت کن پایین نیاد ..
منم ۳۳ بودم دکتر گف ۲ هفته ذیگ بیا سونو

ان تی احتمال چی داده بود
کجا رفته بودی برای آنومالی ؟

ماله منم ۳۳ عزیزم
دکترم گفت تا ۲۵ راه داره

عزیزم منم ۱۷ آخه ۳۳ چرا خطرناک خداروشکر خوبه دیگخ

سوال های مرتبط

مامان آرتان مامان آرتان هفته بیست‌وششم بارداری
مامان رایان👑 مامان رایان👑 ۴ ماهگی
مامان آنیاوآنیسا🩷🩷 مامان آنیاوآنیسا🩷🩷 ۹ ماهگی
مامان کوچولو مامان کوچولو روزهای ابتدایی تولد
مامان بافنده مامان بافنده روزهای ابتدایی تولد
مامان بهار 🧸 مامان بهار 🧸 ۷ ماهگی